fredag den 22. juni 2012

Genbrugsgarn

 Efter jeg havde spundet og Navaho-tvundet pensionistforeningens garn, fik jeg griller i hovedet..

Jeg havde i Genbrugsbutikker og til kræmmermarkeder fundet en del pladegarn. Slatter og rester i mange forskellige kulører og nuancer
I stedet for at beholde noget af garnet som damerne foreslog som tak for hjælpen, byttede jeg så de fik en del multicollored futter og jeg en mere sammenhængende farvegruppe
Jeg delte mit garn i to grupper: Lys og mørk.. den mørke blev godt nok meget mørk og en overgang var jeg ved at kasserere det hele..dvs sende det ned til pensionisterne til futter

Men den lyse er så til gengæld blevet meget OK,

Jeg er ikke helt færdig med at spinde det lyse..i alt har havde jeg to store grønne haveaffaldssække fyldt med batts og nu er der kun en halv tilbage så det går da fremad ;O)


Jeg har lidt i tankerne at det skal ende ud i noget med en dominostrikket jakke.. hvor firkanterne er stribet i de to farver..men jeg har stadig ikke helt vænnet mig til den mørke så måske kun bruger det lyse garn..

                                                                   Vi får se..vi får se... hmmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar