lørdag den 11. maj 2013

Uldfestival 2013

Igen i år går jeg rig om hjertet hjem fra Uldfestival.
Ikke kun har jeg fået hænderne fulde af dejlige ting. Men endnu bedre har jeg mødt en masse dejlige mennesker af dem jeg har lært at kende gennem nettet mine sysler med uld og garn.

Som altid var René fra "En ulden affære", den der fristede mest.
200g blanding med kashmir (det lysegrå) 5 lys lilla 5 mørk lilla og en gratis den pink samt lidt krøller til at lege med, oveni.
Et strikkekit til "Blikfang" et sjal/tørklæde
to mønsterbøger og garn til en poncho/trøje
Det sidste var vist et hændeligt uheld..mit følgeskab skulle handle garn og imens kom jeg lige til at røre den poncho der var udstillet i det totalt lækre Mohairgarn, og så opstod der et meget akut behov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar