tirsdag den 27. maj 2014

Sølvbryllupskort

 Vi skal til sølvbryllup og jeg har endelig fundet en anledning til at bruge de sjove "hjerte-figurer".
Jeg har bitterligt fortrudt jeg valgte et tilbud på hjertepunchere fra engang jeg stod med dem i Panduro, for jeg har manglet dem mange gang...

I stedet bruger jeg en skære-stencil fra Fiskars og klipper på gammeldaws manér og det fungerer jo også fint nok..

De to figurer har jeg fundet på YT
Tallene er stemplet og klippet ud på et stykke karton jeg først beklædte med alumintape og embossede i big shotten.
Kageserviet-blonden (som ikke er snavset med drysset med sølvglimmer som ikke ku li aftensolen.


Jeg gik og kikkede på kortet et par dage og et eller andet ved champagneglassene generede mig...jeg synes ikke de passer ind...så jeg tog en hurtig bestemmelse og rev det af og satte det indvendigt i kortet i stedet.


Sådan blev så det færdige resultat.
Med blomster i stedet

Jeg kan ikke få glimmeret til at vise sig på mine billeder det er lidt synd for blomsterne er meget fine i solen af glimmer og sparkelz.


Gemalen kan bedst li det første, jeg selv det sidste...håber sølvparret holder med mig, for det er sådan det bliver ;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar