fredag den 14. november 2014

Lærestregen

Surt er det at opdage at man  har brug for mere end bare m pr 10 cm når man strikker.

I hvert fald blev mit resultat spoleret af rækker pr 10 cm. Strikkeprøve var nok en overset nødvendighed endnu en gang.

Jeg fandt dette smukke garn til marked.

fandt også ud af at jeg skulle ha lidt flere mønsterraporter inden jeg lukkede af til ærmegab..men sov så nok lige i timen da jeg lavede ærmegabet.

 Resultat trøjen kravler op bagtil og har mindst 10cm for lidt plads til skulderne..øv, for trøjen er ellers sød og meget anvendelig
Nu er garn jo aldrig helt spildt, så på med optrevlings-humøret og på den igen

Der er acryl i garnet, samme garn som jeg brugte til no 4, og den kan jeg ikke ha på kroppen, så min ommer blev en halsvarmer  hæklet så den sidder løst.

Om den bliver til mig selv eller givet væk ved jeg ikke endnu..

men et ved jeg...JEG ER FÆRDIG MED BILLIGT GARN 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar