onsdag den 17. juni 2015

Babytæppe i skyggestrik

Klar til Sofies ankomst.

Niecen skal snart føde sit 2. barn og derfor er endnu et Illusions knitting babyblanket røget af mine pinde..

Denne gang blev det mønsteret med den søde kanin.

Tæppet er strikket i Hjerte Sock 4 superwash på p 3

Undervejs har jeg været på vej til at trevle op flere gange da det i mine øjne var for svært at få motivet til at "poppe frem" i forhold til det første jeg lavede, det hjalp dog en del, da tæppet blev skyllet op efter montering.

Eneste "fejl" jeg kan finde er at tæppet skulle ha været strikket på tyndere pinde...eller i en mere u-elastisk garn, hvilket jeg synes vil gøre det mindre attraktivt som babysvøb

Jeg tror jeg sætter gang i et på p 2 og ser hvordan det ender ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar