torsdag den 30. juli 2015

Glitter


Den ene af mine piger lod mig overtage en lille bitte dåse med negleglimmer, den har jeg nydt godt af når jeg bruger blomster på mine æsker eller kort, blomsterne kræver altså lidt glimmer i min verden.

Den bette dåse glimmer har holdt umådelig længe..men nu gik den ikke mere.

Jeg har prøvet mange steder for at få netop samme negle-glimmer igen, da den var ret funklende og lynede og glimtede når lyset faldt på det.




Enden blev at jeg måtte købe mit glimmer/glitter i Panduro

Det var jeg bestemt ikke glad for, det er meget mere groft, og "støvet" i udseende...når jeg har lagt glimmer på mine blomster ligner de som var der sat sig et lag rimfrost på og de glimter og funkler ikke som jeg gerne vil ha dem til det.











Forleden var jeg så ved et tilfælde heldig at finde lige præcis den funklende, negleglitter som jeg manglede

På osetur skulle vi lige kikke i den nye butik "Normal" der er kommet i storcenteret, og de havde blandt mange andre ting negleglimmer....også lige præcis den jeg søgte.

Jeg købte fluks 4 dåser for 18kr pr styk

Omregnet til den mængde jeg har haft 5-6 år har jeg glitter resten af min tid

Panduros glimmer er ikke købt forgæves, den skal nok blive brugt når jeg igen skal til at lave sne på kortene.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar