fredag den 24. juli 2015

Stjerneskær og Under the water


På et besøg i Kajolis spændende butik, faldt jeg pladask for en lukususblanding af 80% merino og 20% silkenips

Navnet er " Stjerneskær"
















Til Uldfestival i Saltum købte jeg bla denne lækre blanding ved Susses spindehjørne
50% BFL 50% silke

Navnet er "Under The Water"










Under en opryding fandt jeg ud af at jeg har glemt at vise det færdigspundet..

Jeg er lidt i ekstase over "Stjerneskær" hvis ikke det leder tanken hen på Mælkevejen og nattehimmelen, så har man da ikke nogen fantasi...
Det er SÅ SMUKT

Under The Water fik et lidt dæmpet udtryk...det gør ikke spor den lækre rust-farve og gråblå får et dejlig roligt farvespil

Begge er spundet tyndt og tvundet 2-trådet.


Stjerneskær bliver helt sikkert til et tørklæde til mig selv

Det andet har jeg ikke lige planer for endnu 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar